Tvätta halv 1 igen

Hej!

Nu var det ett tag sedan jag syntes till på min kära blogg och det beror på att jag har haft fullt upp med att göra klart de sista skolarbetena, tatt sommarlov och jobbat en hel del också! Men nu tycker jag att jag har lite tid för att komma tillbaka till bloggen för ett litet inlägg igen :)

Just nu sitter jag och skickar ut lite ansökningar till olika sponsorer inför nästa säsongen eftersom det börjar bli dags att börja söka det nu! Det har gått ganska bra med ansökningarna men vi får se hur det blir, ingenting bestämt ännu...

Tvätten är åter igen i tvättmaskinen halv ett på natten, är så duktig på att planera så blir därför jag tar dygnets alla timmar till godo för att göra de saker man behöver hinna med :)
Ska bara vänta ut den och sedan ska jag gå och lägga mig bredvid en busig hundvalp (som förhoppningsvis sover och inte biter mig i näsan). Imorrn är det jobba hela dagen fast först körskola halv 8 :D


En sån där grön skulle jag vilja ha ;) (bilden är tagen från http://www.mynewsdesk.com)

Ha det, pusshej!
/ Emma

Urstädning

Hej!

Idag har jag städat ur mitt rum i våran kära lågenhet 765/14A. Jag åker redan imorgon och tar sommarlov för året :D Vilket kommer bli både gött, för man slipper skolan. Men också väldigt tugnt då jag flyttar ifrån mina kära rumskamrater. Kan nog säga att detta året blir svårslaget <3

- Kingsize bed!
- Prata till morgontimmarna!
- Skratten = ekorrarna Therese & Johanna
- Psykhuset 14 A!
- GH!
- Filmer!
- Grannarna!
- BALKONGEN <3
- Musik


Kommer sakna att bo med er tjejer! Men tack för detta underbara år :')

Nu ska jag ta och se på en film och sen blir de sova på soffan innan jag sticker imorgon vid 2 för att åka hem till Torsby och se på Thomas och Maria när de går på balen :)

Ha det, pusshej!
/ Emma

Bada

Hej!

Har nu passat de två vovvarna nu för andra helgen i rad! Så här kan det se ut :)




Vart är katten...?





Nu ska jag iväg till Thomas och sen tror jag vi ska till Pankland och ta årets första dopp :) Men först blir det nog glass i solen <3

(tre skoldagar kvar tills sommarlovet börjar!)

Ha det, pusshej!
/ Emma

Sweet "pennlowe"


Nu är det sommar nu är det sol, nu är det koskit i hagen!

Det är precis vad det är, i alla fall i Malung. Det är grönt och varmt! Kan det bli bättre?
Skolan slutar också snart, redan om en vecka packar jag mitt pick och pack från Malung och far hem till Torsby för att ta sommarlov. Har bara några enstaka uppgifter kvar i skolan så hoppas att jag hinner klart med de, men ska nog inte vara några problem!

Igår fick jag min nya skate också, sweet "pennlowe" :) Den var sjukt skön då min gamla hade förlorat all popp den hade efter 5 trogna år... Det blev även nya hjul och kullager så nu rullar den kan ja lova!



Kläppen fick sig ett besök igår av mig, Maxi, Kalle och Hebbe. Var gött i solen med lite chill rail :) Hoppas man hinner upp någon mer gång innan skolan slutar för det var ändå en del snö kvar för att det har varit så varmt de senaste veckorna!

Ha det, pusshej!
/ Emma


Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0