Hemma från åkdagen

Idag så var det åkdag i Tandådalen för klassen, men jag åkte hem till Torsby redan igår för skulle hem till frisören och sitta som färgtest för någon ny färg. Gratis färgning säger man inte nej till så jag tog och drog hem :)
Tyvärr tror jag det var fel dag att åka hem på eftersom jag tror att det har varit riktigt bra väder i Tandådalen idag! Så missa nog en riktigt bra åkdag, i alla fall om man kollar yr.no:s prognos :) Men vintern är väl inte slut ännu så det kommer nog fler dagar!


Så här fint var det när jag gick till bussen igår i Malung. Det hade snöat lite lätt under natten och hela dagen hade det varit strålande sol. Äntligen är vintern här med minusgrader och sol :D

Ha det, pusshej!
/ Emma

Kommentarer
Postat av: Thomas

jag tyckte det var bra att du åkte hem!<3

2009-12-02 @ 22:59:35
URL: http://tubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0