Lindvallen Pinkpark Eftermiddag

Hej!

Idag så hade jag bara lektioner på förmiddagen så det blev att jag åkte upp på eftermiddagen och åkte lite! :) Det bärde av till Lindvallen eftersom det ligger närmast. Och liften stängde halv 4 och det är lättare att hajka rails än att hajka ett hopp i Tandådalen. Bäst rails finns det i Lindvallen så därför åkte vi dit :)

Lite bilder från idag:


Det var dimmigt väder och det låga kanske runt nollgradigt, men var riktigt skönt i pisten!


Tim drar en Tail utför boxen :)

 
Till Vänster; Mani leker gangster
Till Höger; Tim kör en Tailpress på boxen ner för trappan. Han var vid den hrä bilden 2 cm ifrån att köra på mig :) Men det var det värt!


Mani kör en One Foot grej på wallriden :) Senare gapa han även över Wallriden med One Foot!


Det är mycket snö i Sälen nu och idag körde vi lite offpist också :) Första gången för iår!

Längtar redan till imorgon då det bär av upp till Tandådalen! Bussen går 06:25 så är nog dags att jag går och lägger mig nu. Godnatt! :)
PS: Kolla in imorgon för info om dagen!

Ha det, pusshej!
/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0