Mellandags skidåkning

Hej hopp!

Nu är jag uppe i fjällen igen! Har åkt upp några dagar till Malung för att åka lite skidor med Victor och Ola ifrån Torsby. Vi kom upp i förrgår eftermiddag och har nu åkt två dagar uppe i Tandådalen. Vädret igår var lite sisådär men var sjukt bra puder utanför backen. Idag däremot var vädret kanon! Bluebird (inga moln på himlen) och kanske en sisådär -7 grader och go snö. Hoppet var däremot lite litet, för de har shaktat ihop det inatt, men det funkade att hoppa i. Jag och Victor nötte 5:or och 7:or :)

Nu sitter jag och Ola här framför varsin dator och väntar på att segis Victor ska komma ur duschen, han har nog snart duschat i en halvtimma skulle jag tro... Sen ska vi ner på ICA och köpa paradis :D
Imorgon är det Tandådalen som gäller igen och hoppas på fint väder även då¨!

Bilder från idag; (min kamera har gått sönder så bilderna kommer från min mobil, därför dålig kvalité)


Fint väder var det idag :)


Ola på lunchen, vi lever på saft och smörgås med baconost om dagarna :)


Märktes att det var mer folk uppe idag än igår, det är nyårs folketsom har kommit upp!


Victor och Ola utanför ICA!


Älskar fint väder med mycket snö! :)

Ha det, pusshej!
/ Emma

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej,

Vi hade det jättefint i hovfjället igår, vi ska upp idag med hoppas jag. Hälsa Ola att han är lik sin mor. Var rädda om er i kylan.

Hälsningar modern

2009-12-29 @ 08:16:09
Postat av: Victor

JaRU! awsome!

2009-12-29 @ 17:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0