Pepparkakshuset

Idag var det åkdag i Tandådalen! :)
Äntligen har de nya busstiderna gått i kraft! :D Så vi kan nu åka upp 8.50 iställer för 6.25, skönt! Det tråkiga var bara att bussen kom sent och att vi var där halv 11, men det funkade ändå. Ett par åk och sedan in till lunch!

Var en rolig idag och åkte lite puder på sidan av backen! :) Första gången för iår och jag och Sanna drog ett race i en opistad backe, men var ganska mycket sten som man fick akta sig för! Men kanske blev en eller två repor i skidorna...

Bilder från idag:


Emma och Lousie är det vi får tacka för bilderna idag! :)


Här är Viktor Schotte med en 360 japan! :)

Nu på kvällen krossade vi äntligen vårat kära pepparkakehus i lägenheten som jag, Therese och Johanna (svengarn) byggde för ca två veckor sen. Johanna har velat krossa det från första stund och idag blev det av :D Det var gott!

Imorrn är det åkdag i Tandådalen igen, och jag längtar! Haft lite datorproblem och fått upp inlägget ikväll för sitter på Thereses internet som maxgränsen har överstigit så har suttit och försökt komma in på facebook en halvtimma :) Men nu är jag äntligen inne och inlägget kom ju upp! :)

Ha det, pusshej!
/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0