Sista dagen innan lovet! :D

Hej!

Imorse så gick jag upp klockan 5 och åkte iväg till Malung för en åkdag i Tandådalen. Kom fram till Malung ungefär halv 8, sov till halv 9, och sedan åkte jag bussen upp till Tandå 08:50! Väl framme i Tandådalen var det bra väder, sol och ca minus 10 grade, Perfekt väder! :D
Jag chillade mest hela dagen och tog det lungt eftersom det var sista åkdagen för försäsongen och tyckte att jag bara skulle njuta av den. Så gjorde lite allt möjligt, åkte backen, puder och hoppet. Stannade till sena 17:25 bussen med pôjkarna och åkte sedan hem! :)

Bilder från idag (ej redigerade, eftersom jag glömde datorn i torsby);

Emma och jag åkte upp på toppen första åket för dagen och då såg det ut såhär! :D


Viktor och jag drog in i skogen och åkte offpist i pudret :) Vi kom fram långt från backen och fick gå tillbaka på den här vägen. Men var lätt värt det! :)


Gruppfoto med klassen som var uppe idag :D Några från 1:an och 2:an på freeridegymnasiet!
F.v. Emma Rickardsson, Emma Dahlström, Viktor Jonsson, Mattias Johansson, Olle Eriksson, Alexander Eriksson, Jakob Lundberg, Linus Schedvin, Felix Lundin Pikner, Erik "Grisen" Rönnermalm, Erik Bodén.

Slut för idag, tack för idag, hej då! :D

Ha det, pusshej!
/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0