First day in school

Hej!

Nu har skolan börjat igen. Det var inte direkt någon stormstart som vi hade idag men vi har ändå varit där och träffat lite lärare och lyssnat på rektorn som pratar varje skolstart, fast i år pratade hon inte så länge som hon brukar! :) Kollade även lite på projektarbete som vi ska dra igång med det här året och hann med ett litet gympass.

Kom hit till Malung i Söndags eftermidda och inkvarterade mig på Storbyn där min nya lägenhet ligger! Här ska jag bo med Lisa, som går i min klass, och Ida som går Hockey 2. Vi bor i en 4:a med 10 meter lång balkong! Tror det kommer riktigt bra när allting är på plats och rutinerna börjar rulla! :) Börjar få upp lite saker i rummet men har en hel del kvar, så det får jag nog pyssla med de närmaste dagarna.



Mitt rum från en vinkel...


... och från en annan :) Ett helt okej rum med tre fönster och trivs rätt bra!


Skejtade även litegrann igår, vilket var första gången på länge eftersom jag inte har rört skateboarden mer än en gång i sommar. Men det var riktigt kul att köra, även om det kanske inte gick så bra... Bilden är från ifjol och det är Johan som kör :)

Nu ska jag skriva lite mail och sedan pyssla lite i lägenheten. Ska nog även snart gå och väcka Lisa som somnade i soffan så vi ska äta lite mat!

Ha det, pusshej!
/ Emma

Kommentarer
Postat av: Thomas

HOCKEY STAVAS DET! Detta säger jag ännu igen... MUPP!;) <3

2010-08-24 @ 18:04:22
URL: http://tubi.blogg.se/
Postat av: icko

fyfan va fett ! jag kommer och hälsar på dig till vintern jag! :D

2010-08-28 @ 19:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0