I'm back in town

Hej!

Nu idag drar jag tillbaka till Malung för första gången på tre månader! Ska idag dit för att hälsa på Johanna med Thereses och en kompis till henne. Vi ska även träffa Gabbe innan han hinner dra iväg till Asien :) Blir bara en kortvisit med en natt då jag åker hem för att jobba på fredag och sedan ska jag tillbak på söndag igen för att ladda för att skolan börjar på tisdag! Ska bli riktigt skönt :)


Jag har funnit mig ett nytt drömband också, händer inte varje dag! Sigur Rós, lyssna på det! Riktigt skön bakgrundsmusik och jag blir så lugn av det :) Testa!

Ha det, nu ska jag packa bil för att dra till MALUUUUNG! pusshej
/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0