Minitripp till Malung

Hej!

Igår kom jag hem efter att ha övernattat en natt i Johanna lägenhet med Therese och Jossa.
Vi hade riktigt mysigt och hann med saker som att gå runt i Malung, gå till skolan, lyssna på Therese och Johannas skrattanfall, fika på systrarna Hedbacks, gå till Hemköp, åka raggarrundan, käka kungsörnens köttfärssås men sist men inte minst kolla in min och Lisas nya lägenhet :D
Den verkade okej och jag har en egen liten lägenhet med egen ingång. Var låst mellan den lägenheten och den stora som vi egenltigen ska bo i så får skicka dit Malungshem så de får låsa upp dörren :) Annars blir det svårt att ta sig till kylskåpet på morgonen oh få sig ngn frukost!


När Johanna och Therese återförenas är allt detsamma som de brukar vara. Bara att den här gången så visade de lite mera kärlek än vad de brukar :)


Johannas cribb nedbombat med luftmadrasser. Det var förövrigt en mysig liten etta som jag tror kommer bli riktigt snygg när den är färdig och alla saker är ut flyttkartongerna!


På hemvägen så stannade vi på f.d. våffelstugan som nu hette Doutch Mountain! Det var en riktigt mysig liten stuga och där tog vi en fika och åt lite våfflor, MUMS!

Nu ska jag åka ner på Torsby och köpa mig nya springskor :D

Ha det, pusshej!
/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0