No time no see

Hej igen gamla blogg!

Var ett tag sedan sist då jag har haft mycket att stå i nu under sommaren men snart ska uppdateringen börja bli bättre! Ska snart börja finslipa på min nya hemsida som kommer öppna inom snart, där även en blogg kommer läggas upp på engelska.

Kom hem ifrån London igår natt då jag har varit där med min mamma och bror under en 5 dagars tripp. Vi hade det helt underbart och hann se mycket under vår tid där. Allt ifrån Madame Taussauds till kronjuvelerna på Tower of London! Bilder kommer upp inom de närmsta dagarna :)

Frisk har jag äntligen blivit ordentligt också då jag var sjuk de första 5 veckorna på sommarlovet. Men nu har träningen dragit igång ordentligt och drog igång med ett lite lättare 5 km löppass ut i skogen idag. Nästa vecka får det bli de vanliga 8 km passen förhoppningsvis! Gym imorgon också :)

Ha det, pusshej!
/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0