Ransby med personalen

Hej!

I förrgår så var vi iväg med jobbet till Ransby på en personalresa. Vädret var hyffsat och vi for djupt in i de värmländska skogarna. Vi kollade på Finnskogstapeten, lärde oss ett och annat om Ransby, åt kräftor och åkte flotte på Klarälven. Men det bästa var ändå Bastun! :D En helt underbar bastu som låg ca 10 m från Klarälven och blev uppvärmd av ved. Vi bastade säkert i 4 timmar och skulle ha gjort det längre om inte veden hade tagit slut! :)


Utsikten från bastun. Tyvärr regna det en hel del men gjorde inte så mycket :)

Igår var jag och hämtade ut mitt körkort också, så nu har jag det på ett plastkort. Skönt att slippa ta med sig papprena överallt! Nu ska jag ta och springa till gymmet och träna en sväng.

Ha det, pusshej!
/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0