Mustang

Hej!

Igår gjorde jag min sista jobb-dag på Bredvikens café för denna sommar :) Skönt att vara klar med sommarjobbet för i år!
Imorgon så drar jag tillbaka till Malung igen och denna gången för att börja skolan! Har ingen ångest alls över det då det ska bli riktigt kul! :D Eller ja, det roligaste är väl att träffa alla igen efter sommarn men skolbiten duger den med då man vet att det är det sista året man går in på och att efter det här året behöver man aldrig mer gå i skolan om man inte vill. Fast någon gång i framtiden tror jag ändå att jag kommer sitta bakom skolbänken igen! Fast först väntar några spännande år med resande, om jag får bestämma! :)

Idag var jag och Thomas på veteranmarknad här i Torsby och det var många snygga bilar där! Här är en av de pärlorna som vi såg :)

Invigde mina nya löparskor som jag köpte igår också med ett intervallpass, puh! Ett par riktigt sköna Saucony var det i alla fall som jag köpte :)

Ett kvällsdopp hann jag och Thomas med i Sirsjön också. Kallt var det så Thomas vågade inte doppa sig ;) Snart är det nog slut på badande för i år då de kalla nätterna gör så att det blir så jäkla kallt :/

Nej nu ska jag ta och slappa lite i tvsoffan med Nelly! :)

Ha det, pusshej!
/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0