Dew Tour Qulification

Hej allihopa!

Vet ni en sak? Jag har fått besked om att det verkligen blir av, jag ska iväg på Dew Tour i Breckenridge den 16 december! :D Över hela den stora atlanten och landa i Denver med pappa för att sedan ta mig vidare till Colorado och breckenridge!
Detta kommer bli min största resa hitills då jag som längst varit till cypern tidigare.. Men nu, så ska jag ungefär åka lite mer än 4 gånger så långt, så det kommer bli en riktigt lång flygresa! Men jag gillar att flyga så det blir nog bra :) Jag och pappa åker 12 eller 13 december!

Här är lite bilder ifrån backen idag:











Ha det, pusshej!

/ Emma


Kommentarer
Postat av: sara

FAN VA FETT!!!!!!!! :D

2010-12-02 @ 20:36:23
URL: http://jibbsara.blogg.se/
Postat av: Karin fenger-krog

sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet du är grym emma!:)

2010-12-02 @ 20:38:05
Postat av: Thonas

Gillar bilden på Tim, den på railen.:-) <3

2010-12-02 @ 23:08:13
URL: http://tubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0