Nelly busfrö

Hej!

Nu är flygbiljetten bokad! 12 december åker jag och pappsen till Denver och sedan vidare till Breckenridge :D Längtar!

Imorgon åker jag till Sälen för att åka lite skidor, men just nu bifinner jag mig i Torsby hos kära Thomas :) Idag har jag pluggat och busat med våran söta 8 månaders valp Nelly!

Igår köpte vi en boll till Nelly när vi var och handlade på Toria. En sådan där söt rosa boll med en pipleksak inuti som vi tyckte skulle passa perfekt till Nelly!

När hon fick leksaken blev hon genast super glad och gick och visade upp den för alla hemma i huset! Efter 2 minuter var det några små hål i bollen men vi tänkte inte så mycket på det.
Vi satte oss vid bordet för att äta mat, men märkte snart att det började bli lite ludd på golvet runt omkring oss...
Vi kollade runt och såg bollen ligga i ett hörn på golvet, och då var det självklart Nelly som hade avverkat bollen helt och hållet och funnit pipleksaken inuti som hon glatt låg och tuggade på, upp och ner med magen i vädret...
Visst har vi en duktig vovve?


Det var den leksaken det... Bättre med tuggtåliga saker till den här vovve tror ja :)

Var även ute och tog lite kort på henne när idag när jag egentligen skulle ha pluggat, riktigt mysiga kort blev det! Kolla här:










Underbar bild :D fångade ögonblicket

Nej nu blir det mat och sedan ska jag nog sova för ska upp till Sälen imorgon! :D

Ha det, pusshej!
/ Emma

Kommentarer
Postat av: Elin

Söt hon är vår lilla vovve :) Fina bilder! / Sis

2010-12-05 @ 15:10:16
URL: http://livetsomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0