Börjar bli pirrigt

Hej!

Nu börjar det dra ihop sig till att jag åker till Laax i Schweiz. Drar iväg till Göteborg på söndag morgon och flyger då ner till Zurich med ett byte i Köpenhamn på vägen :) Det läskiga är att jag flyger ner själv! Men det går nog förhoppningsvis bra då jag ska träffa Maria Bagge där nere och bo med henne och hennes kompis.

Startlista till tävlingen kan ni finna här:
http://www.laax.com/freeskiopen

Kollade in den nyss och märkte att det bara var jag och Maria ifrån Norden då Nina Rusten, som egentligen skulle vara med ifrån Norge, inte kan vara med då hon har skadat knät :/

Tre dagar irad har jag varit i Kläppen nu och det har varit riktigt fint :) Har tränat på lite cork 7:or och börjar sätta dem nu så kanske blir någon sådan på tävlingen nere i Laax!

Med ett litet tags frånvarande med bilder så får ni några stycken nu! :)



Linus Schedvin som droppar första i Kläppen svarta v.6


Johan Weller v.6 i första svarta i Kläppen


Bra väder har det varit på sistone! :)

Lite bilder från när vi fotade i Kläppen med 8848;


Nu ska jag hem och packa väskan för att imorrn drar jag till Torsby! :)

Ha det, pusshej!
/ Emma

Kommentarer
Postat av: Thomas

OCH DÅ SES VI!:D<33

2010-02-25 @ 19:44:45
URL: http://tubi.blogg.se/
Postat av: Annika Moster Carlsson

Grattis, lilla gumman!



Kämpa på! Jag håller alla tummar och tår!



Kram

från moster Annika

2010-03-03 @ 22:06:08
Postat av: Annika igen

....och Hans hejar oxå på!

2010-03-03 @ 22:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0