Puder dag!

Idag så har jag nog upplevt en av mina absolut bästa puderdagar i mitt liv, hitills i alla fall! :)

Det dumpade ner snö i onsdag natt och på dagen på torsdag så det var ca 3 dm i Malung, men det var ännu mer uppe i Sälen! :)

Vi var i Tandådalen / Hundfjället med skolan och körde hela dagen! :) Jag, Micke, Viktor och Filip fann ett riktigt smultronställe borta vid solbacken i Tandå och där var vi större delen av dagen!
Fick för första gången uppleva en känsla av "riktigt" puder. Så man kunde pumpa så där som man bara har sett på film förr! För var lätt över en halv meter på sina ställen eftersom det hade blåst dit snö.

Bilder:


Micke och Viktor i en snöig slänt vid Solbacken, Tandå!



Ser ni han? Jag fick då en chock när jag upptäckte att han stod där! :)


En bild på Jakob när han hoppade i onsdags i Kläppen! Var en rolig dag :)

Ha det, pusshej!
/ Emma

Kommentarer
Postat av: michelle

hallå! cool blogg! har inte sett dig åka irl. men kollade på en video från fr! du verkar sjukt duktig!

vilken kamera fotar du med?:)

2010-02-16 @ 17:12:23
URL: http://michelleostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0