European Freeski Open Anmälning

Så, nu har jag anmält mig till European Freeski Open i Laax v.9 3-6 mars. Nu är det bara att vänta och se och hoppas på det bästa att jag kommer med! För det finns endast 20 platser på tjejernas Slopestyle, och förhoppningsvis så kniper jag en av dessa! :D Sjukt taggad för den tävlingen i alla fall så skulle vara kul att komma med!
Satt uppe ända till kl 02 igår natt och kollade efter om de skulle öppna anmälningen någon gång men det gjorde den inte. Så gick och la mig och sov och när jag vaknade imorse vid halv 10 så var den öppen! Fick senare reda på att den hade öppnat kl. 08.00 imorse men tror inte det var någon fara att jag var sen. Hoppas inte det i alla fall...
Om ni vill anmäla er eller ha info om tävlingen hittar ni det här: http://www.laax.com/freeskiopen

En annan god nyhet är att jag kom med i CBJO 2010 nu den 30:de Januari! :D Det är en stadstävling i Göteborg som man fick ansöka om att komma med i höstas, och det gjorde jag! :) Ska bli sjukt kul att åka då för blir första gången jag får möjlighet att hoppa i ett stadshopp, kommer nog vara mäktigt och lite läskigt!


Tog en morgonpromenad med Tyra imorse efter anmälningen. Det var kallt med -16 grader men fint väder :) Hörde dock på vädret imorse att det ska hålla i sig med det kalla vädret och att det imorgon natt skulle bli -43 grader i norra Dalarna! :o Då lär man nog stanna inne om det vore så kallt, tur att man bor i Värmland! :)
Nej nu ska jag ta och gå och läsa en bok som vi har i läxa på Engelskan!

Ha det, pusshej!
/ Emma

Kommentarer
Postat av: mickis

taack, desamma:) joo det gör jag, sjukt sköna skidor. Har lov vecka 14 jag med så skulle vara nice att dra dit den veckan! :D men är det inte bara supergrymma som är med? :O hah.. kostar det mkt?

2010-01-04 @ 19:16:07
URL: http://michaelautsi.blogg.se/
Postat av: miickis

men vart anmäler man sig? kanske väldigt sen nu, men lika bra att testa..för försökte gå in på länken du skickade men det var jätte konstigt :S

2010-01-04 @ 22:49:24
URL: http://michaelautsi.blogg.se/
Postat av: miickis

taaackar =) fårse hur jag gör;P

2010-01-06 @ 20:12:34
URL: http://michaelautsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0