Fotoshoot 8848

Nu har jag inte skrivit på några dagar och det är för att jag inte har hunnit och att jag inte har haft tillgång till internet så himla lätt. Men mobilt internet är på ingång och förhoppningsvis så har jag det nästa vecka! :)

Har nu kört skidor tre dagar i rad, :D
Tisdag: Lindvallen, Kläppen på eftermiddan!
Onsdag: Lindvallen.
Torsdag: Kläppen.

Kommer även bli åkning imorgon vilket kommer bli sjukt roligt! :) Tror det blir Tandådalen på förmiddagen och lite eftermiddagsåkning i Lindvallen.
De har fått upp en ruskigt bra park i Lindvallen nu med ca 24 rails och två småhopp :D Riktigt riktigt roligt att åka runt och leka på alla möjliga olika futures! De kommer nog öppna 3 hopp också tills på lördag, och om man har tur kanske redan tills imorgon. Hoppas hoppas! :)

Idag så hade jag och Linus tatt ledigt ifrån skolan och åkt i Kläppen hela dagen för vi skulle fota med fotografen Martin Söderqvist! Han fotade även en liten tjej som hette Emelie och en grym liten kille som drar 7:or som heter Lukas! Vi kom dit vid 9, väntade i 6 timmar på att det skulle bli våran tur att fotas och sedan drog vi igång.
Vi började med att foto lite på när vi körde vid jibbarenan och sedan tog vi lite vid hoppen. Hoppas på att det blev bra bilder men får väl se det senare! :) Han skulle skicka dem till oss på mail lite senare. Vi fotade med nästa års kläder för nästa års katalog så hoppas att vi blir med i den! :)

Bilder från Lindvallen igår:
(får inte in bilderna på datorn så tyvärr inga bilder idag...)

Ha det, pusshej!
/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0