Blackline Opening Day

Hej hopp! :)

Blackline har nu öppnat i Kläppen Snowpark! :D
Jag var där igår onsdag torsdagen 28/1 - 10 då de öppnade och även dagen innan så jag kunde se när de byggde upp den. Det blev tre hopp i rad som det har varit förr om åren och hoppen blev stora och jag tyckte de var sköna! Kanske första hoppet blev något mindre än förra året, men de kanske skulle bygga om dem senare.
Egentligen när vi kom dit igår så var den svarta linjen stängd men strax innan lunch så frågade de om vi ifrån gymnasiet ville provhoppa, och det var väl klart att vi ville! :) Så först ut blev Mattias Johansson ifrån ettan och efter det så blev det ett långt pärlband av åkare som droppade in, alltid läskigt att köra först då man inte vet farten! :)




Pojkarna köttade redline under tisdagen! :)


Såhär såg det ut på tisdag eftermiddag, trodde aldrig att de skulle hinna klart med parken tills på onsdag för de hade inte ens börjat med kickarna...


Men det hann klart och här är Micke som hoppar första svarta! :D


På eftermiddan igår blev det sjukt bra väder, himlen bara spräckte upp efter att det hade varit mulet och snöat hela dagen, gilla gilla!


Sista bilden får bli den här som är uppe vid Toppstugan stax innan vi skulle dra hem! :) Micke, Jakob och Linus


Nu ska jag packa mina saker snart och dra iväg till Göteborg 14:20 för att vara med på CBJO! :D
http://www.cbjo.com/
Kommer nog bli sjukt roligt då nästa hela klassen ska iväg, vi är 17 st i klassen och det är 12 som har kommit med plus en massa andra som också går på skolan! :) Det enda tråkiga är väl att jag är ensam tjej på tävlingen men det är jag van, så får väl försöka visa killarna ett och annat!

Aja, nu måste jag packa! :)

Ha det, pusshej!
/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0