Back on track

Hej hopp!

Nu är jag tillbaka till kära Malung igen och mina kära rumskamrater :) Har saknat er Johanna & Therese!

Igår var jag hos tandläkarn och hade som tur var inga hål! Pratade om att skaffa tandskydd och det skulle gå på ca 2000:-, så skulle tänka över det lite men har i alla fall bokat en tid :)

Veckans schema <3

Måndag: Tandläkarn, hemma och ledig dag!
Tisdag: Åkdag, Kläppen
Onsdag: Tävling i Kläppen :D
Torsdag: Åkdag med skolan, Kläppen eller Tandå
Fredag: Skola, två lektioner + plugga engelska
Lör-Sön: Hemma eller Trysil med familj + Thomas :)


Fin viloplats eller vad? :) Där var på jakt efter en murmel, eller vad det nu är för ngt? Kan någon förklara vad det är för djur så hör gärna av er...! (bilden under)


Murmeldjur, eller vad är pälsen på väggen för något?


Matade fåglarna, de var riktigt hungriga! :)



Zürich hamn, så vacker! Jag och Maria drog dit på måndags morgonen förra veckan innan vårat flyg skulle gå. Riktigt fin stad, men snobbig och dyr! Klockaffärer och smyckesaffärer överallt med dörrvakter.
Kom fram en gubbe och tant och frågade oss - Was modet? eller något i den stilen. Han menade -Vad är det för mode? Vi kom ju där med våra översizade jackor och mössorna på sned. Vi svarade att det kommer ifrån Amerika. Gubben sa då -Very very goth, och skrattade :) Såg verkligen inte ut som såna som uppskattar de kläderna vi har på oss men man kan ta så fel. För oftast så ser många ner på oss som bär lite mer "bagy" kläder, tyvärr...
Jag och Maria hade i alla fall länge kul åt de som kom och fråga oss :)


Här är jag och Maria efter Railjamet nere i Laax :)

Imorrn är det tävlingsdax igen, då RHP08 har ordnat ihop en liten slopestyle tävling. Kommer nog bli riktigt kul och intressant :) Så om ni ska till Kläppen imorrn så kom och var med, info om tävlingen hittar ni här: http://merpuder.blogg.se

Nu ska jag äta mat och plugga! :)

Ha det, pusshej!
/ Emma

Kommentarer
Postat av: Thomas

nämen:$ Mig?:D<3

2010-03-17 @ 08:50:55
URL: http://tubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0