Minihelg i Trysil

Hej!

Nu i helgen så var jag iväg till Tyrsil en liten snabbis med Pappa, Anton (brorsan), Elin (syrran) och Thomas :) Var riktigt trevligt och mysigt och vi fick riktigt bra väder! I alla fall 1,5 dag utav 2 så då ska man inte klaga. Det enda var att det snöade lite på söndagsmorgonen, men det klarnade upp under dagen och solen tittade fram ganska mycket på eftermiddagen.

Imorgon så far jag iväg till Val Thorans i Frankrike för att vara med på The North Face Ski Challange. Det blir jag Maxi och Niklas som åker ner och tåget får 05.23 imorgon bitti. Vi åker då till Arlanda, hoppar på flyget till Amsterdam, byter flyg och sedan till Genev i Schweiz. Väl i Schweiz får vi vänta en natt och sen så kommer de ifrån North Face och hämtar oss på flygplatsen och tar oss till Val Thorans :)

Tävlingen är på Lördag och Söndag och först är det Freeride (offpist) på Lördan och sen Freestyle (park) på Söndan. Hem åker vi på tisdag :) Tror det kommer bli riktigt kul!


Soligt var det på lördan i Trysil :) Superfin dag!


Sämre väder var det idag i Kläppen när det snöade hela dagen. Men som tur var hade de shapat pipen så den var superskön! Så där hängde jag störstadelen av dan :)


Första dagen på de nya skidorna som jag fick igår! Ett par Movment Baggy, "puderlagg". Var stabila och riktigt roliga att köra :)


Hebbe gör en stor cork 720 i första svarta. De hade byggt om kickern till det hoppet idag så den var inte lika brant som innan :) Det gillas!


Trött blir man när man sitter på bussen! :)




Nej nu ska jag packa och städa toan!

Ha det, pusshej!
/Emma

Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag tror du kommer dra hem hela skiten ja! Men jag säger inte lycka till. Utan fortfarande Break a leg!:) Inte bokstavligt men fortfarande break a leg!:) Vinn nu älskling:)<3

2010-03-23 @ 22:28:50
URL: http://tubi.blogg.se/
Postat av: victor

lägg upp något nytt för fan ! :D

2010-03-31 @ 14:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0