Vår

Hej!

Nu börjar våren närma sig med stormsteg. Vaknade igår och kände bara att det var en känsla av att vintern nu snart är över. Det var plusgrader redan klockan 8 på morgonen. Men ska bli skönt med lite vår och sommar ändå :) Hoppas bara på att det blir några riktigt fina soliga vår dagar i backen nu framöver!

I helgen beger jag, thomas och min familj (inte mamma) oss till Trysil för en liten mini weekend där :) Kommer nog bli super skönt att bara ta det lugnt och åka skidor utan att bara vara i parken hela tiden! Vi drar iväg imorrn bitti tidigt tidigt.

Snart är det Frankrike och The North Face Ski Challange också! :) Drar på onsdag 24/3 och kommer hem på tisdag 30/3, alltså en 6 dagars resa. Far iväg med Maximilliam ifrån min klass och Niklas ifrån 3:an, kommer nog bli riktigt kul! :)


Påväg till skolan i måndags, blev nästan lite skejtsugen när det var så mycket bar asfalt!


Snart blir det att åka upp i luften igen när det bär av till Val Thorans.

Nu ska jag ta och plugga lite om William Shakespear, engelska uppsats om honom på månda!

Ha det, pusshej!
/ Emma

Kommentarer
Postat av: johan

Vi ses uppe i bergen! ;D

2010-03-19 @ 16:37:39
Postat av: Thomas

usch va jag kommer sakna dig:(<3

2010-03-19 @ 16:52:37
URL: http://tubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0