Hintertux, here we go

Tjhopp!

Idag, åker jag, Felix, Olle, Hebbe, Alex, Linus och Maxi mot Hintertux :D Kan knappt fatta det! Ska bli så underbart att få stå på skidorna igen efter en lång vila ifrån det, eller ja, i alla fall få åka på riktigt snö i riktiga backar igen :) Abstines har jag haft ett tag nu och ska äntligen få avlasta den lite.

Idag åker vi halv 4 mot Arlanda. Kommer fram runt halv 8 och sedan så ska vi sova där i något hörn alla utom Felix och Alex :) Återkommer när jag är där, om jag har mottagning! :D


Sist jag sov på flygplats, det var i Geneve med Niklas och Maxi när jag skulle ner på en tävling i Val Thorans :) Boardbag som säng (y)

Ha det, pusshej!

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag stannade sexton timmar på en flygplats i Köln en gång. Det var vinter och jag hade inte alls mycket varma kläder på/med mig. Försökte sova men det var hemskt. Måste säga att ser ganska skönt ut att sova på boardbagsen :D

2010-10-21 @ 20:07:53
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0