Hotel Arlanda Airport

Wheej!

Klockan är nu 20 i 2 och sitter här på Arlanda och inväntar flyget som kommer gå 06:45. Under kvällen har det hänt massa mojs, Maxi har jibbat runt, det har varit race på baggagevagnara, restaurangbesök, pojkarna har sjungit i kör, filmat, tittat film och allmänt möljt :)

Börjar bli lite småtrött nu men taggar till tusen för Hintertux och om ca 30-35 timmar står jag på skidorna på glaciären :D


Tåget mellan Borlänge och Arlanda :)


Olle lekte med mitt Fisheye till min nya videokamera som jag köpte i veckan!


Our cribb på Arlanda. Stannar här inatt för att sedan åka flyget tidigt imorgon bitti :)

Nej nu ska jag försöka få några fler program att fungera så jag kan redigera ihop någonting av det vi filmat :)

Ha det, pusshej!
/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0