Slapphelg

Hej!

Den här helgen har det varit en hemma helg, slappt och skönt!
Men har i alla fall hämtat bilen på service och fixat på vinterdäcken :) Så helt slapp var den ändå inte.

8848 Altitude släppte idag min intervjufilm. Gjorde den när jag var nere och hälsade på dem en fredag för några veckor sedan. Märks att jag är lite nervös men var en kul upplevelse :)




Se även filmen från en underbar dag i Kläppen med 8848's team:




Nej, nu ska jag strax äta fläsk, potatis och löksås :) MUMMA!

Ha det, pusshej!
/ Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt film Emma! :)

2010-10-27 @ 16:11:33
URL: http://linnmatildas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0