Kläppen ä bäst!

Hej hopp!

Nu mina vänner har jag haft tre underbara dagar i Kläppens Snowpark. Gud vad jag har saknat det stället och det är ett himmelrike att få vara tillbaka och shredda med alla underbara folk! Har varit sisådär väder men ändå åkbart med sjukt mycket slask, vilket är kul!

Snowboard var det som gällde i söndags, filma och fota med 8848 Altitude igår och försova sig + shredd idag :) Mumma på det! (kanske inte att försova sig då men funka det med...) Gick förövrigt riktigt bra att köra idag också om man räknar bort krashen. Lärde mig switch 720, och landade för första gången det tricket på 1,5 år!

Gjorde även en skön krash idag när jag försökte göra lite cork 9'or. Kom ner ganska bra, men fick framåtlut och dunka näsan rakt ner i knät med en klockren träff! Vilket resulterade i näsblod... Men som tur är ser det 10 ggr värre ut än det var, för på näsan syns det inte en skråma :)


Mycket blod men lite ont :)


Jag drog fram kameran och knäppte några kort i slutet av dagen, Jakob fastnade bra!


Schinkan var glad :)


Alex gör en nice flat 5 i röda kickarna :) Slaskigt och underbart var det idag!

Nu ska jag gå och kolla sista perioden på hockey finalen och sedan blir det att plugga lite matte!

Ha det bäst, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0