Påsklov!

Thjupp!

Förlåt för att bloggen varit orörd en vecka nu, men är fullt upp när man väl sätter igång med allting. Skolan att ta igen i Malung och umgås med familjen i Torsby. Men nu hinns det mesta förhoppningsvis med, för nu är det påsklov! :) En vecka av plugg, vara med Thomas, vänner och annat mojs. Har hunnit att tagit först golfpremiären på ranchen och tagit årets första dopp i Fryken. Även en fisketur i en överbefolkad båt har hunnits med, men ingen fiskelycka...

Var meningen att jag skulle vara i Kläppen nu under påsk men blev inte så eftersom ja råkade stuka foten lite när jag skejtade i måndags. Kläppen stänger på tisdag, alltså imorrn, så har alltså åkt där för sista gången iår. Men tur är det att jag har bokat upp mig så säsongen inte är slut ännu. För i mitten av Maj, v.20 så drar jag och några vänner upp tilll Riksgränsen och ska köra slushy slush slask, längtar mums! :D

Njut av lite bilder från gårdagen! Bilderna är tagna av min bror, Anton Dahlström, och du kan kolla på mer av hans bilder på hans facebook sida här ->Att måla med ljus<-


Grillning stod på schemat i kvällsolen på påskdagen, myspys med släkten :)


Blommorna blommade fint hos farmor och farfar i Oleby!


Farmor lär sig pappas kamera som hon ska fota med i Island när hon ska dit i maj :)


Robin stod såklart först i "matkön"!


Husbåten fick bli offret som brygga när vi skulle bada :)


Ingen återvändo när man väl hoppat... Rekordtidigt för mig med 24 April som första doppdag :)


Imellan 7-8 grader "varmt" var det i frykens mysiga vatten. Svinkallt att vara i vattnet men uppfriskande när man kommit upp och fått på sig en handduk :)

Imorrn blir det vakna med Thomas, plugga och sedan åka till Karlstad med mamma på shopping och inhandla studentklänning!

Ha det bäst, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0