48 timmar och 0 minuter

Thjupp!

Det börjar dra ihop sig nu!

48 timmar kvar tills flyget lyfter från Arlanda och jag är inte redo, för väskan måste bli packad först. Men vad jag (tror) jag är redo för är det stora äventyret som nu snart ska börja :)

Förut funderade på hur min och Hebbes årstidsrytm kommer bli... För först åker vi ifrån det så kallade "varma" sommar Sverige och åker till vintern. Sedan undertiden vi är i Nya Zeeland så blir det vår, och i november åker vi till mega sommar värme och surfar, för att sedan ta oss hem till vintern i Sverige. Haha, årstidsrytmen kommer vara ur funktion efter det i alla fall! :)

Nya Zeeland ligger drygt 1750 mil hemifrån, runt jorden är det ca 4000 mil - Så man kan nästan säga att det är precis på andra sidan Jordklotet :)

Nu ska jag packa och fixa min iPod inför 36 timmars-resan!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0