NZ Freeski Open Practice

Thjupp!¨

 

Idag var det träningsdag inför New Zeeland Freeski Open! :) Det kommer bli min första tävling inför säsongen och jag är riktigt nervös!

 

Träningen gick bra och jag har gjort alla trick som jag vill göra, så hoppas på att jag har mitt åk done! Har även en liten skvätt träning imorgon bitti i 50 minuter innan det är dags för tjejernas final på fredag :)

 

 

Banan består av:

 

- 3 olika boxar (kommer ändras till imorgon)

- Rainbow rail (kommer ändras till imorgon)

- 3 hopp


Det var bra väder nästan hela dagen och träningen höll på mellan 9:00-14:30, dock var det lite väl blåsigt på eftermiddagen...

Ska nu gå och sova och tagga inför imorgon med How I Met Your Mother! :) Imorgon blir det upp till berget tidigt, träning och sen kolla på killarnas kval och semi-finaler!

Ha det bäst, pusshej!

Kommentarer
Postat av: hilla

fan, jag blir ju nervös när jag läser de här! Men de kommer gå bra för dig och kom ihåg att ha kul! :)

2011-08-31 @ 12:38:26
URL: http://http://hillaaspman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0