Från Utah, till Utah

Tjhupp!

Har nyss sovit en natt i snälla Grace's hus i Denver. Vi åkte hit ifrån Park City, Utah igår, och det tog cirka 7 timmar med bil! Jag åkte hit för att jag trodde att jag skulle vara med på Aspen Open istället för Dew Tour. Men när vi kom fram visade det sig att vi ska tillbaka till Snowbasin, Utah (som ligger ca 30 minuter från Park City). Så imorgon, tisdag så åker vi tillbaka till Utah - yttligare 7 timmar alltså!

Mycket velande, men tror att det blir bra! :) Nu blir det att tagga för Dew Tour, tävlingen är på fredag!



Tur att jag köpte nya Apple-hörlurar, så att jag kan lyssna på sjuukt bra musik i 7 timmars bilfärd! :) Inte helt fel att ligga och kolla ut över Utah's och Colorado's slätter heller, ganska häftiga naturbilder :)

Idag blir det att plugga och sedan dra till Breckenridge ikväll!

Ha det bäst, pussheeej!


Kommentarer
Postat av: Emilsson

men visa bilder då :O om de är så fina naturbilder!!

2011-02-07 @ 19:21:00
Postat av: Thomas

Håller starkt med Erik! :) Saknar dig gumsigumsan!:$ <3

2011-02-07 @ 22:01:55
URL: http://tubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0