En tur till gymmet

Hej!

Här i Breckenridge flyter livet på ganska enkelt! Vi har nu bytt till vårat andra boende och om två nätter så kommer vi byta igen :) Nu bor vi med en holländsk tjej som heter Ananda på "The Moderload".

Idag hade vi en super bra dag i backen! Dock lite flatlight, men det var sjukt kul ändå. Körde switch på lite större hopp och gjorde lite galna backflips, precis så som det ska vara när man är i världens bästa park!
Imorgon tänkte jag visa er runt på en rundtur i parken, så missa inte det ;)


Breckenridge är super duper mysigt. "The perfect mountain with the perfect town" :)


"Avarage Annual Snowfall - 300 inches/761 centimeters" Tyckte det var ganska sjukt! :D


Idag var vi till "Breckenridge Recreation Center" och körde ett pass på gymmet! Kändes skönt efter ett ganska långt uppehåll, eftersom jag varit sjuk. Men nu har jag blivit frisker, så det är bara att köra! :)

Nu ska jag ta och plugga lite innan det blir dags för sängen. Imorgon blir det först backen och leka i hoppen och sedan till Woodward och hoppa i foampits!

Ha det bäst, pusshej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0