Framme i Utah

Thjupp! :D

Nu är jag och Maria framme i Park City, Utah! Vi åkte hit med Oscar, och hans filmare Philip, i bil. Bilturen tog ca 6 fina timmar och efter att nästan fått soppatorsk så anlände vi hit till Park City. Vi åkte till Deer Valley och registrerade oss och laddar nu på hotellrummet inför imorgon, då det ska bli träning!


Känns häftigt att man verkligen ska få vara med på ett VM! :D Ska bli kul att få se alla andra grenar också! Jag tävlar på onsdag morgon, (17:30-21:45  svensk tid) då är det kval


Jag fick nr 19, ett kärt gammalt nummer som jag hade mycket i fotbollen som utespelare :)


Hotellrummet! Vi fick varsin KING SIZE bed :D


Badrummet, finaste boendet hittills! Ingår även frukost och middag, mumma det! :)


Tror inte min lugg är någon vidare bra rak lugg längre... Kanske jag borde gå och klippa mig? :) (mamma, eller Elin, om du läser detta, ring gärna mickan och boka av min klipptid den 12 feb. Tack!)

Japp, nu ska jag snart ta och gå och lägga mig tror ja, ska bara räkna några tal matte först!

Ha det bäst, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Magnus B

Fan va nice! Hejar från Södertälje! :D

2011-01-31 @ 09:53:26
Postat av: Jotti

Lycka till Emma, jag ska hålla tummarna från mitt eget hotellrum :) kram

2011-01-31 @ 23:59:43
Postat av: Elin

Ja det var den jag vart lite missnöjd med i början, manen blev så platt om man jämför med själva hästen :) Men den blev mycket snyggare när jag fick till den där ramen och skrev ut den ! Vi har en superskrivare i skolan som man kan skriva ut hur stora bilder som helst på :D



Jag och kussen har nog bestämt oss för att komma och heja på dig i Laax i stället, vad tror du om det? :) Några boende-rekommendationer? :P

2011-02-01 @ 22:47:45
URL: http://livetsomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0