Tortured Mind i Lindesberg

Hej!

Vet ni? På onsdag drar jag iväg till USA med Maria Bagge! Jag kommer vara där tills den 19 februari och köra i Breckenridge i 1,5 vecka och vara med på två tävlingar - VM  och Dew Tour (i Ogden)! Efter jag varit där i ca en månad så drar jag vidare till Österrike för att köra Austrian Open och sedan vidare till Schweiz för att köra European Open!
Jag kommer alltså vara hemifrån i ca 1,5 månad! Lite sjukt men ska bli riktigt roligt! :D
Ser ut som jag kommer åka hela resan med Maria Bagge också så hoppas och tror det kommer bli kanon! Två värmlandstjejer långt ifrån hem ;)

-----------------------------------------------------------------------------------

Igår så var jag i Lindesberg! Jag skjutsade Thomas band, Tortured Mind, dit för att de skulle spela en spelning där! Det var en slags tävling som kallas Rockkarusellen :)

Jag chillade mest i bakgrunden och tog lite kort med pappas roliga systemkamera och lyssnade på riktigt bra musik! Kul dag med pip i öronen när man kom hem :D

Om ni vill lyssna på Tortured Mind så kan ni söka på dem på Spotify, där de har fyra av sina egna låtar! Eller gå in på deras myspace här!

Lite kort från dagen ->


Taggade pojkar redo att åka ifrån Torsby tidigt på morgonen! :)


Fotografen för dagen var jag :)


Sångaren Emil peppar inför spelningen!


Inne i logen före spelningen!


Thomas är söt på avstånd under soundchecken! Teleobjektiv är bra grejer :)


Tompadini kan han!


Bandbild under låten Fuck Off! :) Tyckte lätt Tortured Mind var ett av de bästa banden där som spelade! (utav 10)


Emil peppar publiken lite!


Erik lirar på sin nya ESP LTD bas :)


Inside a box of Icecream!


Cool bild på Emil! :)


Chris är tung (i stilen asså) :)


Fr. v. Chris Sörum (gitarr), Jörgen Björvik (trummor), Erik Emilsson (bas), Emil Holmberg (sång), Thomas Gerdin (gitarr)

Nu ska jag ta och plugga psykologi! :D

Ha det bäst, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0