45 dagar kvar till NZ

Tjhupp!



För er som missat det så är biljetten till Nya Zeeland bokad, och den 19 augusti bär det alltså av till Queenstown med Alexander Hebbe och Felix Lundin Pikner! :D Förberedelserna pågår för fullt och idag har jag tänkt att fixa vaccin och visum, vilket jag egentligen är lite för sen med... -men det går nog!

Resan kommer se ut som så att vi alla tre åker till Wanaka för att åka skidor i Snowpark NZ i ca 1,5 månad. Sedan kommer vi tappa en reskamrat, för Felix åker hem till Sverige igen!
Jag och Alexander drar sedan iväg på en roadtrip i ca 1 månad och strävar oss uppåt i landet, mot nordön! Under den månaden så ska vi försöka jobba och se så mycket av Nya Zeeland som vi bara kan :) När vi sedan kommit nästan längst upp till storstaden Auckland, så flyger vi vidare mot Indonesien och Bali, och resan avslutas där med 3 veckors surf!

Dvs:
* 19 Aug - 5 Okt Skidåkning i Snowpark NZ
* 5 Okt - 4 Nov Roadtrip + jobba
* 4 Nov - 23 Nov Bali


Ungefär sådär kommer våran resa att se ut i Nya Zeeland! :) Blå prick är ungefär där skidorten ligger, och den röda är därifrån vi flyger mot bali




Börjar bli skidsugen så jag håller på att storknar så ska bli riktigt kul att få komma iväg! :) Kommer även bli första tävlingen för säsongen där nere då Völkl's New Zeeland Freeski Open är i början av september!

Nu ska jag gå ner och fixa lite med papper och mail! Hoppas både ni och jag har lite mera koll på läget ;D
Ha det bäst, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad roligt för dig emma! :) <3

2011-07-05 @ 12:10:01
URL: http://blueisthelight.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; Jojjomän jag har allt en blogg, vad kul att du vill följa den :) Tack emma, får hoppas det kommer gå bra för mig när jag väl börjar bara, hehe:P

2011-07-05 @ 20:37:45
URL: http://blueisthelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0