Back in reLaax

Hey hopp!

Nu är jag tillbaka till kära Laax igen! Det var exakt ett år sedan jag var här och det känns riktigt skönt att få vara tillbaka :) Naturen och miljön här är verkligen "Alperna" på hög nivå!

Igår så körde första träningsdagen för European Open och coursen verkar vara riktigt bra det här året! Hoppen är ungefär lika som de var förra året, bara att kickarna är lite snabbare och att de har bytt ut rails'en.
Körde nästan hela mitt åk som jag ville få till, och kändes skönt att för en gångs skull ha en ganska okej träningsdag! :) Körde även en timme på eftermiddagen idag!

Trodde att jag skulle tävla idag och köra mitt kval då. Men det visade sig att det var för få tjejer anmälda så att jag därför direktkvalad till semifinal, liksom alla andra tjejer! :) Är ganska skönt för då får jag mycket mer tid för träning!

Idag så körde killarna kval och det gick riktigt bra för den svenska maffian som är här!
Svenskarna som gick vidare:

Alexander Hebbe
Mårten Grape
Oscar Wester
Jesper Tjäder
Oscar Scherlin
Kim Boberg
Oscar Wester
och Maximilliam Smith

Nu under den här veckan så bor jag med Maximilliam Smith och Mattias Johansson på ett fint hostel! Mattias myser i våningssäng på överslafen och jag i underslafen, maxi sover och "keeping it real" på golvet...



Maxis outfit i backen tar plats


Maxi leker ninja


Maxi chillar i en sjuukt lång backe


Maxi leker cool på toppen


Maxi önskar att han var en ost


Maxi leker fransk livsnjutare! :) Vilken av dessa ska bli hans profilbild?


Matte är cool på toppen :)


Hann även med lite pow shredd i måndags!


Efter backen på måndag :) Myspys på toppen med en afterskibers!


Erik är även här på semester :D Hebbe ser törstig ut!

Nu svälter Mattias ihjäl och skriker "AAAH JAG ÄR HUNGRIG, Emmas bloogg suuuger!" samtidigt som Maxi smyger i korridoren och väser "Varför läser ni det här, har ni inget liv!?"
Så dax att gå ner och käka lite mat!

(blogginlägget inspirerat av maxi och mattias)

Ha det bääst, pusshej!

Kommentarer
Postat av: ANNA-maria Olsson

DU VÄRKAR HA DET RÄTT SÅ TREVLIG MED KILLARN DÅ ELLER HAR JAG FEL?

2011-03-02 @ 19:57:05
Postat av: PATRIK REHNSTRÖM

Härligt...Härligt... Kör så det ryker,vi håller alla tummar det vet du...

2011-03-03 @ 10:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0