Back in school, Trysil

Tjhupp!

Idag var min andra skoldag på ett tag och vi for då iväg på en åkdag till Trysil :) Det var fint väder men lite blåsigt. Hade kommit ungefär 3 cm nysnö under natten vilket gjorde att det egentligen isiga underlaget blev riktigt roligt att leka på! :)

Här är några bilder från idag:


Alex och Linus försov sig, så här är en snäll Mani som bär ut deras skidor till minibussen :)


Hade mina nya skidor idag, Völkl Bridge 171 cm. De var riktigt roliga att köra på! Lättåkta, lite rocker, mjuka fast poppiga och ett av de skönare par "lekskidorna" jag kört på :) Funkade även sjukt bra i parken!


Grabbarna grus i liften. Var kul att få köra lite med dem igen :)


Vi åkte längst upp på toppen och det var fint väder, men det blåste sjukt mycket!


Perra är herren på kullen! :)


Jag tog några svängar ner från berget i den stenhårda offpisten :)


Linus svänger i det sköna vädret!


Fint ljus vid datorn var det när jag kom hem :) Och nu blir det kaffe, tvätta och plugg!

Ha det bäst, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0