Going to Euro X-games

Hey!

Oh, nu bär det snart av mot det största äventyret hittills, mot det mål som jag haft i mina tankar så länge!
Imorgon bitti klockan 5 så åker jag, Mamma, Pappa och min tränare till Tignes, Frankrike, för att jag ska vara med på X-GAMES.

Det är helt sjukt, förstår det fortfarande inte. Är en stor ära att få komma att delta på tävlingen och att få se arrangemanget runt omkring. Ska försöka hålla er uppdaterade via min blogg så gott det går så ni får se hur det är!

Kommer åka dit och göra mitt abosolut bästa, ha sjukt kul samt att njuta! :)


Bilden är lånad från Onthesnow.se
Tignes ligger på andra sidan dalen om Val d'isère, och byn verkar vara riktigt mysig! :)

Ha det bäst, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Moster

Lycka till och ha det så kul! Håller tummarna! Hälsa dina parents! Kramizzzzzz

2011-03-11 @ 23:58:32
Postat av: Moster igen

Kommer tävlingarna att sändas på någon sökbar kanal?

2011-03-11 @ 23:59:34
Postat av: Kicki

Stort Lycka Till kommer från oss i Lellberg, vi håller såklart tummarna =)

2011-03-12 @ 00:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0