Morning shoot

Tjhupp!!

Idag har jag ätit frukost två gånger och var klar för dagen redan vid halv 10 på morgonen. Vi gick nämligen upp klockan 05:00 för att filma/fota soluppgången när vi hoppade vid vårat slott!

Det var en ny upplevelse för mig, (som mycket annat den här veckan) och det var faktiskt riktigt mäktigt! Att hoppa med ett perfekt hopp, bra väder, soluppgång och riktigt duktiga media människor är inte sånt jag får göra varje dag inte! :)

Fick några bra foton som jag sneglade på i kamrakillarnas kameror och det var en bra morgon! :)

Lite bilder:


Anna, Kelly och jag väntar runt 6 tiden på pistmaskinen som skulle ta oss upp till hoppet!


Soluppgången var i full gång när vi kom upp till hoppet. Så var bara att börja shredda direkt! :)


Maria runt 8 tiden i inrunnet :)


Anna Segal gör en stooor flat 3 japan, Ashley filmar followcam!


Efter session'en var över så tog vi bilder med alla uppe på slottet/hoppet :)


Här är alla vi tjejer efter en session i soluppgången :)
Fr v: Kim Lammare, Kaya Turski, Emma Dahlström, Eva Patscheider, Keri Herman, Anna Segal, Virgine Faivre, Maude Raymond, Maria Bagge, Sarah Burke, Ashley Battersby, Emilia Wint, Caja Schopf

Nu ska jag ta en dusch och sedan gå ut i solen :) Vet ännu inte om jag ska åka mer i eftermiddag, mycket möjligt. Men det får jag ta och bestämma sen!

Imorgon är det lifestyle, alltså ingen skidåkning. Blir nog bra för på fredag ska drottningen kronas! :)

Ha det bäst, pusshej!

Kommentarer
Postat av: ANNA-maria Olsson

orka du värlkligen upp så tidigt?

2011-03-23 @ 15:17:30
URL: http://rockbrudenolssons.webblogg.se/
Postat av: Farmor

Tänk att du får vara med om detta fantastiska eventyr Emma, tack för alla fina naturupplevelser du delar med dig till oss

2011-03-23 @ 18:32:00
Postat av: lise

STOOR FAN AV DEG !! <3<3 :DD

2011-03-26 @ 21:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0