Nine Queens, Serfaus



Hej hopp!

Nu är jag i Serfaus, Österrike på en film-/fotovecka med bara tjejer! Jag fick en inbjudan till "Nine Queens" när jag var på X Games, och efter att ha kollat upp med skolan lite - så var det bara att köra!

Vi åkte hit på lördag, och med lite trafikkaos så tog det 15 timmar istället för 8. Men det var mysigt i en fullproppad Downdays-Minibuss! ;) Evangemanget kommer hålla på hela veckan och det kommer vara en massa fotning/filmning som kommer avslutas med en session på fredag då drottningen ska kronas!

Vi har nu hoppat på slottet i två dagar med strålande sol och det är kanon, ett av det bästa hoppen jag hoppat i år!


Bil resan dit bland bergen :)


Första förmiddagen så satt vi ute och solande utanför vårat hotell, jobba på brännan lite ;)


Det underbart fina hoppet den första dagen :)


På söndagskvällen gick vi på middag med våra nya österrikiska klänningar! :)


Välkomsdrinken serverades i de här fina glasen :)


Förrätten ser ni på bilden. Till huvudrätt var det ostgryta - en lokal specialitet, och till efterrätt pankaksliknande bitar :)


Idag har vi också filmat på hoppet. Det var riktigt bra med bluebird hela dagen och bara lite vind! :)


Dagens min går till Maria, precis innan vi begedde oss hem för dagen ;)

Nu ska vi gå och få oss lite pizza i magen!

Ha det bäst, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Viktor W

Sjuukt hopp! :O

2011-03-21 @ 20:12:53
Postat av: ANNA-maria Olsson

kul du har det!

2011-03-22 @ 15:38:29
URL: http://rockbrudenolssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0