Queen of the week, Maria

Hey!

Förlåt för mitt sega inlägg, men varit mycket att göra och lite tillgång till internet de senaste dagarna. Men jag är nu i alla fall tillbaka i Sverige och har tagit mig i kragen och gått till skolan på första gången på väldigt länge! Men var inte så jobbigt som det lät ;) Var riktigt roligt att få träffa alla klasskompisar igen och känns bra att äntligen få landa och vara på samma ställe under en längre tid. För det är faktiskt så att min tävlingssäsong nu är över :)

I fredags så var det avslutning vid det maffiga slotthoppet i Serfaus och drottningen av veckan för Nine Queens skulle kronas, detta gjordes genom en Big Air tävling! Det var vårna 6:e raka dag med strålande sol med knappt någon vind och alla tjejer körde helt galet :) Resultatet kan ni se i den här videon!




Om ni inte orkade kolla på filmen så är resultatet här:
1. Maria Bagge
2. Kaya Turski
3. Emma Dahlström och Keri Herman
5. Eva Patscheider
6. Ashley Battersby
7. Anna Segal

Den här veckan har varit en av mina bästa i mitt liv på skidor och kommer ta med mig det som en stor erfarenhet i framtiden. Tack Nico, Carla, Virgene och alla andra som har gjort detta möjligt! :D Kolla även in på Nine Queens hemsida för mer info: http://ninequeens.com

En bra sida är även fotografen Christoph Schöch hemsida för några snygga foton från veckan!


I torsdags så hade vi fotodag och några "lifestyle" bilder skulle knäppas!


Alla hade på sig sina fina drindl's och vi fick alla make up + håret fixat. Något som jag inte är så van vid... Här är Eva :)


En häst och dens 5 dagar gamla föl kom och gjorde oss sällskap för bilder :)
(mer bilder finns på länkarna ovan)


Maria efter tävlingen i en intervju :D GRATTIS MARIA!!

Imorgon bär det av till trsyil med klassen och ska bli riktigt kul! :) men nu ska jag sova, natti natti!

Ha det bäst, pusshej!


Kommentarer
Postat av: Magnus Noppa

Grattis till 3:e platsen i Nine Queens! Bra jobbat:-)

2011-03-29 @ 08:11:41
Postat av: Farmor

Ett fantastisk sesongavslut,stort grattis Emma. Nu är bara resten av skolan kvar. Lycka till!

2011-03-29 @ 13:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0