Träningsdag nr 1

Tjhupp!

Idag var det dax för första träningsdagen här i Val Claret, Tignes! Den höll på i tre timmar emellan 9-12 och det bjöds på underbart väder med strålande sol och nästan ingen vind :)

Jag körde rätt lungt idag, kände på banan och körde så jag blev bekväm i den. De kommer antagligen att ändra lite på hoppen till imorgon eftersom kickarna var lite flacka och samt göra några platåer kortare, då det var svårt att få bra med fart! Hoppas bara vädret håller i sig! :)

Bilder från idag:


Det var riktigt fint väder och här har man utsikt över byn!


På kvällen gick vi och kollade på när snowboard killarna/tjejerna hade träning i pipen, var riktigt häftigt!


Vi fick till och med komma ända upp i pipen med våra accredidents kort. Här är Benke på väg nerför :)


Tog många bilder, men den här blev jag mest nöjd med :)


Utsikt över Val Claret ifrån pipen


Till åkarnas tjänst stod ca 15 skotrar som körde dem upp efter deras åk!



Ikväll blir det att ta det lungt och försöka bättra på min förkylning, som jag lyckats dra på mig. Men det blir säkert bättre! :) Imorrn är det träning igen, wheej

Ha det bäst, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0