Träningsdag nr 2

Tjhupp!

(gå längst ner i inlägget för schema och länk till live-sändning)

Idag har det varit den sista träningsdagen innan tävlingen, och det bjöds på riktigt dåligt väder... Blåsigt och flat-light, vilket gjorde det nästintill omöjligt att träna på de två sista hoppen ordentligt. Men det gav i alla fall möjligheter till att träna mer på railsen :)

De hade ändrat kickarna idag, men det var fortfarande svårt att få nog med fart till hoppen, så de kommer att ändra hoppen yttligare tills imorgon. 45 minuters träning får vi alltså på hopp som vi aldrig har hoppat på innan... Men det är lika för alla, så det ska nog gå bra! :)

På eftermiddagen efter träningen så åkte jag, Pappa och Benke ut på en liten tur på berget. Var skönt att få se några andra backar än bara parken, och vi fann lite riktigt bra rännor med helt okej snö som vi körde en del i!


Jag och Maria på träningen! (glömt att nämna att även Maria fick en plats, och är därför med i tävlingen imorgon) :D


Jag och Benke slappar i toppen av en ränna och studerar den underbara utsikten! :)


Jag njuter av utsikten och mår bra! :)

Schema för imorgon:

09:00 - 09:45 Slopestyle Warm up herrar
10:00 - 12:00 Slopestyle herrar kval
12:00 - 12:45 Slopestyle Warm up damer
13:00 - 14:00 Slopestyle damer final

Jag tävlar alltså mellan 13:00 - 14:00 imorgon, och allting kan ni följa live på freeride!
-> Gå in på den här länken! <-

Nu ska jag sova och försöka bli av med min hesa röst. Natti natti! :)

Ha det bäst, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till! :)

2011-03-16 @ 14:05:42
URL: http://johannaaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0