Bali, the surfing paradise

Thjupp!

Snart så inleder vi våran tredje och sista vecka här på Bali, och än så länge så har vi haft två helt underbara veckor med sol, surfande och färska jucier! Surfandet går framåt och vi har nu alla fem svenskar köpt våra alldeles egna surfbrädor, så surfning är det som gäller för hela slanten! Jag har lyckats stå en hel del, men för det mesta ramlar jag, och har nu fått så mycket saltvatten i örat så att det har fått blivit två vilodagar, men imorgon så jäklar så är det surfning som gäller igen! Det enda som har varit lite si och så är att det har regnat en del, eftersom det tydligen precis gick över till regnperiod när vi kom hit, men de gör inte så mycket då det mest är svalkande! :)

Min surfbräda!! :D

Vi var på någon sorts djurpark kallad turtel island där man fick gå in till alla djur!

Linus med örnen

Fågel med stor näbb! Finns tydligen fritt inuti balis djupa skogar :)

Vi var även iväg på en snorkling-tur där vi såg enormt många Doris fiskar :) Var riktigt fränt då det var min första snorkling i havsvatten!

Ha det bäst, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0