The Pacific

Thjupp!

Snart så åker jag till en av de platser som varit min drömmål, för på fredag, så åker vi till Indonesien och Bali! Där blir det non-stop surfning i tre veckor!!! Kommer vara min premiär för surfning, så vi får se hur det går. Men har hört att man behöver vara envis och aldrig ge upp, så det passar mig ganska perfekt! För en våg ska jag i alla fall försöka klara av på 21 dar, det har jag bestämt mig för :)

Just nu bor jag och hebbe lite utanför Auckland och spederar våra sista dagar i Nya Zeeland med att strosa runt här. Vi sålde våran älskade bil i förrgår och är nu billösa, vilket gör att vi känner oss lite vilse utan våran kära Ford Telstar, eftersom det officiellt avslutade våran en-månad-långa roadtrip! Bilder ifrån roadtripen kommer strax komma upp i ett facebook-album, och jag lovar att länka direkt

Jag i solnedgången på Nine Mile Beach, längst norr ut på Nordön!

Ha det bättre än bäst, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0