Stoked!

Thjupp!

Vi är nu på Bali och befinner oss på Swell Café på Kuta Beach! Det här är min första solsemester sedan jag var 8 år och jag är absolut inte van vid någon värme som liknar den som är här! Tror aldrig jag har svettats så mycket som jag gjorde när vi drog vårat skidbagage genom stan på jakt efter ett boende :) Haha, men nu har vi i alla fall hittat ett ställe och nästa steg blir att hyra/köpa en surfbräda - för imorgon börjar de 3 veckorna av att lära sig en ny extremsport!! Får se hur länge vi stannar på kuta, men tror vi testar på vågorna här innan vi far vidare till nya stränder.


Om ni vill kolla in ett helt fullspäckat album med bilder ifrån min och alexanders resa runt om i Nya Zeelands alla hörn ska ni surfa in på den här länken -> New Zealand 2011! Bilden uppifån är ett smakprov ifrån när vi var i Rotuoroa och kollade in vulkanisk aktivitet!

Nu ska jag tagga inför surfning, natti natti :D

Ha det bäst, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0