On the road again

Thjupp!

 

Vi är nu mitt uppe i våran roadtrip runt Nya Zeeland, och det här helt sjukt vad mycket vi får se! Det är dock lite svårt med internet här nere och därför blir bloggandet lite lidande. Men jag kan i vart fall säga att jag och Hebbe gör det här all in :) Vi lever i bilen, äter med vårt stormkök, har matlådan som tallrik, springer vandringsleder för att hinna se allt, duschar när vi får tillfälle till (4 dagar som värst hittills), skejtar, kollar rugby, klipper får, kör en jäklans massa mil  och har "our time of our life"!

 

Vi har nu åkt igenom hela sydön, kors och tvärs, tagit färjan över till Nordön och har precis åkt ifrån vårat Woofing ställe där vi i en vecka klippte får, slog undan tistlar och åt himmelsk mat mitt ute på den Nya Zeeländksa bygden :) Näst på tur är att utforska hela nordön och vi åker nu mot Auckland för att kolla på världens tredje största sportsarrangemangs final, Rugby mellan All Blacks och Frankrike!

 

En av våra mååånga sovplatser, någonstans mellan Runanga och Punakaiki, västra sydön, nya zeeland!

 

Många varma hälsningar från några retards på Mc'Dee's i Gisbourne

 

Ha det bäst, pusshej!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Emma!

Jag går sist året på gymnasiet och jag ska just börja med mitt projektarbete som går ut på att jag ska lära mig att göra en backflip på skidor. Innan jag börjar med projektarbetet skulle jag gärna vilja ställa några frågor till dig.

Vore jätte snällt om du hör av dig!

2011-10-27 @ 11:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0