Mountain View Backpacker

Thjupp!

Hjärnskakningen håller dessvärre i sig litegranna sedan tävlingen, och jag har nu vilat i 4 dagar från backen. Får se hur det är imorgon men kanske blir en till vilodag innan jag är återställd för lite shredding igen!

Undertiden som jag vilar från hjärnskakningen så hänger jag för det mesta runt på vårat hostel, så därför tänkte jag ta er på en liten rundtur i vårt 1,5 månads tillfälliga hem :)

Entrén :)

Våran parkering :)

Stor trädgård där gräset börjar bli grönt :)

Vardagsrummet/middagsrummet :) (den beiga soffan är skönast)

Köket!

Gratis är gott :) Finns alltid kaffe och te!

Man blir te-o-man när man bor här och jag har till och med inhandlat honung för att lyxa till det lite :)

Vårat rum heter rob roy, och är 6 dorms rum!

Vårat rum! Min säng är den undre till vänster :)

Superbrakmiddag med våran käre danska rumskamrat Niclas (Nick)!

Nu ska jag gå och sova, men kanske blir det ett avsnitt av How i met your mother först!
PS: Kom förresten 3'a på en lokal pokerturnering igår och vann därigenom $50 :D

Ha det bäst, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Völkl.com 8848 Altitude Clothing Hestra Gloves Scott Sports Rm Reklam & Tryck Hovfjället Toppen i Värmland

RSS 2.0